طب چینی به کوچک شدن کیست کلیه 8.2 سانتی متر
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 طب چینی به کوچک شدن کیست کلیه 8.2 سانتی متر

گزارش CT من کیست بزرگ در سمت چپ من کلیه 8.2 سانتی متر است، اما من نمی خواهم به آن را از طریق عمل جراحی حذف نشان. صدای داروهای چینی اثر آشکار از کوچک شدن کیست های کلیه, بنابراین من می خواهم بدانم چه داروهای چینی استفاده می کنم. درست مثل این بیمار به بسیاری از مردم دیگر با کیست کلیه بزرگ به کوچک شدن کیست را با کمک گیاهان داروئی چینی سعی کنید.

چرا بسیاری از بیماران انجام امید خود را بر روی داروهای گیاهی پین است؟

دلیل این است که هیچ درمان خاص در طب غربی می تواند دستیابی به این هدف بدون خطرات و درد است. جراحی و دهان طب غربی دو روش اصلی برای کنترل کیست کلیه بزرگ می دانیم. عمل جراحی برای قطع کیست کلیه بزرگ استفاده می شود اما تحریک رشد سریع کیست های کوچک و برخی از این خطرات را باعث می شود. اما داروهای خوراکی غربی آنها عمدتا برای کاهش علائم بیماران استفاده می شود. به عنوان مثال، ACEI و ARBs دو عامل anti-hypertensive مشترک برای بیماران فشار خون پایین هستند. با این حال، خوردن این داروها این عوارض ممکن است دوباره در هر زمان شما ممکن است. از آنجا که جراحی و خوراکی داروها غربی نمی برآوردن نیاز بیمار بیشتر و بیشتر مردم روشن تمرکز خود را به طب چینی.

چگونه داروهای گیاهی درمان کیست کلیه کمک می کند؟

مختلف از داروها غربی، تمام داروهای گیاهی از گیاه طبیعی و برگ و ساقه و ريشه و گل آمده است. در چین، داروهای گیاهی تاريخ 5,000 سال. دوباره و دوباره آزمایش، برخی از داروهای گیاهی برای درمان کیست کلیه موثر و راحت و طبیعی ثابت هستند. افراد نیاز به داروهای مختلف. طوری که آنها می توانند کمک به مطمئن شوید که شما می توانید داروهای درست را بهتر وضعیت خود را دکتر در جزئیات طرح درمان درست را بهتون بود. در اینجا، ما می خواهم برای اولین بار معرفی داروهای گیاهی دو: منی plantaginis و cogongrass ساقه زیرین. هر دو آنها اعلام آمادگی جذب مجدد مایع کیسه و حذف ضایعات بیشتر از بدن کمک کند.

چون بعد درمان بزرگتر کیست کلیه خود را هرگز درمان درست را دریغ. کمک آنلاین دکتر بپرسید! آنها شما پیشنهادات در جزئیات خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 3483
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: